Vásárlási feltételek ÁSZF
Vásárlási feltételek
A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat által), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.
Fizetési feltételek.
Áruházunkban többféle fizetési módra van lehetőség.
- Regisztrált, visszatérő partnereink választhatják a banki átutalást, a külön szerződésben foglalt átutalási határidővel. Illetve lehetőségük van bármelyik másik fizetési módot választani.
- Bankkártyás fizetés.
A bankkártyás fizetésben szolgáltató partnerünk a CIB Bank.
Bankkártyás fizetési módot választva a webáruház a CIB Bank fizetési felületére irányítja vásárlóinkat. Így a fizetés egy titkosított csatornán keresztül történik, az ott megadott adatokat csak a bank látja. A kártyainformációk megadását követően a bank a vásárlót visszairányítja a webáruházba, ahol folytatható a vásárlás.
Regisztráció nélküli vásárlás esetén az alábbi lehetőségek választhatóak:
- Személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.
- Pick Pack Ponton történő átvétel esetén készpénzben illetve bankkártyával, amennyiben ez a mód megoldott az átvételi ponton. Részletes tájékoztatás a Pick Pack Pont kiválasztásánál található.
- FoxPost csomagautomatákon szintén van lehetőség bankkártyás fizetésre.
Szállítási feltételek
A küldemények kézbesítése, FoxPost csomagautomatákon keresztül, házhozszállítással vagy Pick Pack Ponton személyes átvétellel lehetséges.
A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
Szállítási módok:
Kiszállítási idő: A rendelés beérkezésének függvényében. FoxPost 2-3 munkanap. Sprinter futárszolgálattal 2-3 munkanap. Pick Pack Ponton keresztül 3-4 munkanap.
Szállítási díjak (Bruttó árak):
A táblázatban található összegek tájékoztató jellegűek, mivel a szállítási költségeket befolyásolja a rendelés értéke és az összeállított csomag súlya illetve mérete. A vásárlás végén, a „Pénztár” részben a pontos összegek kerülnek megjelenítésre.
FoxPost | Automatába küldés | Házhozszállítás | |||
---|---|---|---|---|---|
Maximális csomagméret | súly | Bruttó ár | Utánvét | Bruttó ár | Utánvét |
4,5 cm x 36 cm x 53 cm (XS) beltéri automata 8,5 cm x 19 cm x 61 cm (XS) kültéri automata |
5 kg | 862 Ft | 1050 Ft | 1699 Ft | 1890 Ft |
11,5 cm x 36 cm x 61 cm (S) | 15 kg | 862 Ft | 1050 Ft | 1699 Ft |
1890 Ft |
19,5 cm x 36 cm x 61 cm (M) | 25 kg | 862 Ft | 1050 Ft | 2298 Ft | 2490 Ft |
37,5 cm x 36 cm x 61 cm (L) | 25 kg | 1725 Ft | 1915 Ft | 3498 Ft | 3688 Ft |
60 cm x 36 cm x 61 cm (XL) | 25 kg | 2587 Ft | 2770 Ft | 3999 Ft | 4189 Ft |
Pick Pack Pont | |||
---|---|---|---|
méret (cm) | Utánvéttel | ||
20x30x10 | 3 kg-ig | 1 140 Ft | 1 270 Ft |
30x30x30 | 3-10 kg | 1 270 Ft | 1 400 Ft |
50x50x50 | 10,1-15 kg | 1 395 Ft | 1 520 Ft |
85x85x85 | 15,1-20 kg | 1 520 Ft | 1 650 Ft |
Sprinter | ||
---|---|---|
2-3 munkanap | Utánvéttel | |
2 kg-ig | 2 082 Ft | 2 880 Ft |
2,1-5 kg | 2 336 Ft | 3 140 Ft |
5,1-10 kg | 2 460 Ft | 3 260 Ft |
10,1-15 kg | 2 720 Ft | 3 520 Ft |
15,1-20 kg | 3 220 Ft | 4 020 Ft |
A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.
Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a rendelés visszaigazolásával a szerződés írásban megkötöttnek minősül.
Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig az eladó tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!
Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor ugyfelszolgalat(kukac)etiweb.hu címen.